Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

sobota, 9 maja 2015

Owca Karolina


Jak od półtora roku, dzieje się u mnie bardzo dużo. Również w szyciu. Nie zawsze zdążę zrobić zdjęcia moim pracom, ale tę owcę musiałam Wam pokazać. Jest wyjątkowa, bo dawno owiec nie szyłam. Ma jeszcze brata, bliźniaka. Czeka on jednak na guziczki w spodniach i dopiero się ujawni. Podobnie jak śliczna, różowa żyrafka. Już zapraszam na kolejne wpisy :)




Owca Karolina siedzi sobie na półce, w drewnianej skrzyneczce. Opowiada barankowi, którego niedługo pokarzę, i żyrafie, również jeszcze nieznanej szerszej publiczności, najróżniejsze opowieści. Snuje przed nimi historie o księżniczkach w wieżach, księciach na koniach i strasznych smokach. Opowiada o magicznych fasolach, złotych jajach i latających dywanach. Mówi dużo i kwieciście, zawsze godzinami.

Karolina to bowiem owca opiekuńcza. Potrafi zająć się przyjaciółmi, zabawić dzieci, natchnąć do działania nawet dorosłych. 
Słucha do tego równie zawzięcie, jak mówi. Potrafi doradzić, pokrzepić, przytulić do serca bez słów, co już daje każdemu przypływ pozytywnych emocji.


Uwielbia być elegancko ubrana, Stawia na wygodę i delikatność, uwielbia sukienki. Do tego zawsze przyozdabia głowę kapeluszem, kokardą, lub choćby małą spinką. Nie lubi jednak przepychu i w byciu, i w wyglądzie. Dlatego jest natchnieniem dla niejednej owcy. Koleżanki wręcz stawiają ją sobie za wzór elegancji. 



Dlatego, prócz opowieści i wysłuchiwania lamentów, oferuje porady stylistki najwyższych lotów. Jeśli ktoś chciałby mieć taką Karolinę 3 in 1, zapraszam. Czeka na dom.

***

Muszę iść obejrzeć, co macie ciekawego w swoich warsztatach :)
Jeśli komuś bardzo zależy na pochwaleniu się dokonaniami, zostawcie w komentarzach link. Zajrzę :)

15 komentarzy:

  1. Super :) a ile kosztuje taka maskotka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 80 zł z kosztami przesyłki. Zawsze można napisać do mnie mail w celu negocjacji cen czy prywatnych zamówień.

      Usuń
  2. Optymistyczna owieczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo, bardzo. Dusza się cieszy patrząc na nią. Fajna mi wyszła :)

      Usuń
  3. Bardzo ładna owca warta swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Akurat cena zawsze mnie martwi, ale sama przesyłka to już kwestia 20 zł :( Zawsze jednak można podyskutować o finansach ;)

      Usuń
  4. Wspaniała jest! Czasem żałuję, że nie mam córki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla chłopców też coś mam :) Już niebawem pokarzę to na blogu :) Zapraszam i dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  5. Ależ ona cudowna :) mam taki sam materiał w wisienki na sukienkę. Będę wić miała owczą sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam ten materiał dawno i w małym kawałku. Teraz mam problem, żeby go znowu znaleźć. Jest super.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...