Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

poniedziałek, 14 listopada 2011

Wygrana, wyróżnienia i małe co nieco

Po pierwsze mam się czym pochwalić.
Nie trafia mi się masa wygranych w wszelkich zabawach blogowych, więc te nieliczne, są szczególnie cenne.
Ta, od Kasi również bardzo mnie ucieszyła. Nie tylko dlatego, że zaskoczyła mnie ale i okazała się przepiękną niespodzianką. Już bowiem miałam lamentować, że nie trafiła do mnie Jej śliczna lala, ale to co otrzymałyśmy z Kiną, przeszło nasze najśmielsze oczekiwania.

Kini komplecik w różowym kolorze i mój czarny z lazurowymi dodatkami na prawdę w żadnym wypadku nie musiał być jeszcze osłodzony słodyczami, kawką i gustowną kartkę.
Kasi niespodzianka jest...och aż słów brakuje!!!! Nie możemy się rozstać z naszymi frywolitkowymi cudami.

Zobaczcie sami.
Cuda!

***
A u nas szykują się nowości.
Kinga już niespodziewanie postanowiła pokazać co kombinujemy :)


***
Dostałyśmy też wyróżnienia.


Skimmia i Agea postanowiły wyróżnić nasz blog, za co serdecznie dziękujemy.
To dla nas prawdziwy zaszczyt, znaleźć się wśród bardzo, ale to bardzo utalentowanych osób.

Pisząc kilka faktów o nas muszę przyznać się, że ja jestem uzależniona od szycia i wciągam w to, z premedytacją dziecko, które łapie się coraz częściej za aparat i uwielbia pozować z naszymi zabawkami.
Poza tym trzeba przyznać, że Kinga ma wielką wyobraźnię, zapewne po mamie, i z pełna premedytacją wykorzystuje to w "życzeniu" sobie kolejnych zabawek, które potem mama uwielbia szyć.
Obie nie wyobrażamy sobie życia bez naszego małego, robótkowego świata i z pełna premedytacją chcemy zarazić tym wszystkich, bo uwielbiamy to co robimy...

A blogi nominowane...napisze potem - bo czas nagli :)

Ściskamy Was serdecznie.

12 komentarzy:

  1. oj z tymi nominacjami jest najtrudniej :) gratuluje wyroznienia a frywolitki super.

    oj te reniferki to bedzie strzal w dziesiatke :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniferki rewelacyjne,aż sama nabrałam ochoty na uszycie takich-tylko czy ja podołam temu zadaniu?Cieszę się ,że nagroda candowa się podoba bo to najważniejsze,całusy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Jest się z czego cieszyc :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie dziewczyny! Reniferki cudne !!! Frywolitkowa biżuteria cudna ... tylko pozazdrościć :-) No i oczywiście gratuluję wyróżnienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Kinia jest radosna ,widac ,że komplecik jej sie podoba a czekoladka smakuje :))
    gratuluje wyróżnienia ,a reniferki superowe :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wyróżnienia i cudownych prezentów. A reniferki- fantastycznie cudowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu gratulacje!!!!Reniferek piekny,a moja rybka cieszy nasze oczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. * Koraliki Beatki oj tak, nominacje są straszne, bo ograniczenie ilościowe zmusza do na prawdę wielkiego dumania, kogo wskazać wśród tak wielu utalentowanych dusz.

    * Kasiu! Muszę pamiętać, żeby zdejmować z siebie kolczyki...Pięknie to zrobiłaś, a te koraliki och to chyba mój ulubiony kolor, odkąd otrzymałam łyk lazuru od Ciebie :)

    * Lusiaczko dziękuję

    * Agnieszko za wszystko całym sercem dziękuję.

    * Elu Kinga nie chciała się ze mną podzielić, czekoladką z okienkiem - no :> a wszystko baardzo nas ucieszyło. Dziękuję.

    * Bożenko dziękuje i ślemy buziaki.

    * Kasiu cieszymy się rybką, która najwyraźniej zaprzyjaźniła się już na dobre z Waszym domem i dziękuję.

    Cieszę się, dziewczyny, że podobają Wam się reniferki :) Niebawem obfocimy je dokładniej i pochwalimy się...jak to mamy w zwyczaju :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze gratuluję Wam wygranej. Po drugie Rudolf (wyglada na Rudolfa :))- cudowny , jego kolega również. Wyróżnienia gratuluję równie mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dziś u Was pięknie:) Cudne prezenty i rewelacyjne reniferki! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moniulica dziękuję. Reniferki faktycznie Rudolfy...bo noski tak jakoś same wychodziły i inaczej być nie chciało.

    Bazgrająca, cała przyjemność po mojej stronie. Dziękuję.

    Magiczna Fabryko dziękuję ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...