Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

niedziela, 22 kwietnia 2012


Dla jedne z koleżanek miałam uszyć anioły dla rodziców, którzy obchodzą 30-tą rocznicę ślubu.
Dostałam zdjęcie poglądowe szczęśliwych małżonków, parę szczegółów kolorystycznych i przystąpiłam do pracy.
Jak to się zdarza, zapewne nie tylko u mnie, kombinowałam, przypinałam, związywałam i dopracowywałam, aż z dwu aniołów osobnych powstała zwarta całość oparta na silnym związaniu ze sobą jubilatów, podporze czy przodowaniu w niektórych elementach życia pary.


Oczywiście anioły są inspirowane przesłanym zdjęciem a nie odzwierciedleniem rzeczywistym, więc mam nadzieję, że para spodoba się obdarowanym, a sama zamawiająca uśmiechnie się do nich nie raz.
Starałam się jak mogłam, ukrywał w nich wiele przekazów i mam nadzieję, anielska para sprawdzi się na dalszą drogę wspólnego, szczęśliwego życia rodziny.


***

Wiosna, wiosna...
Czy muszę coś jeszcze dopisać?
hahahaha

Ściskam Was gorąco!

Dziękuję za wszystko :*

9 komentarzy:

  1. Piękne ! A pierwsze skojarzenie - "takie potargane" :))

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny pomysł i świetne wykonanie
    mi też pierwsze co przyszło do głowy to - ale potargane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna ta para aniołków bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak powinno być.. jak małżeństwo to przez całe życie razem na dobre i złe.. ale czasy są takie, że nie zawsze wychodzi. Pogratulować trzeba rocznicy:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne prace,pełne uroku,aKinia zawładneła moim sercem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ,słodkie. Życzę wielu pomysłów :) Oglądam i się zachwycam ,też mam w planach uskutecznić takie ręcznie robione przytulasy. Pomysł powstał w głowie w momencie kiedy okazało się ,że nagrodzono mojego świątecznego zająca, którego niebawem ujawnię na blogu. Bardzo bardzo Twoje prace ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Romantycznie potargani:). Zapraszam do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...