Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

wtorek, 24 czerwca 2014

Panie Przedszkolanki.

Jakiś czas temu, Pani Patrycja, kupiła u mnie dwie lalki na Boże Narodzenie. Dziś oddałam w Jej ręce kolejne lalki. Tym razem to dwie Panie Przedszkolanki, które uszyłam na zakończenie edukacji przedszkolnej mając nadzieję, że Panie Przedszkolanki, ze swoich "sobowtórów" będą zadowolone.



Niestety nie znam imion Przedszkolnych Cioć, więc napiszę, że "Ciocia Ruda" podobno nosi się na chłopczyce, lubi szerokie koszule i koturny. Butów niestety nie zrobiłam lalkom, ale koszulę uszyłam ;)
Otrzymała też lniane spodnie w gołębim kolorze oraz gorset biały w kropki. Dodatkowo, na szyję, powiesiłam Jej "jedwabny"szal z różami.



Ciocia Blondynka lubi jeansy i błękitne koszule. Starała się więc i Ją zaopatrzyć w odpowiednie atrybuty.Dostała więc jeansowe spodnie z zaszewkami i koszule błękitną w urocze ptaszki. Dodatkowo ubrałam Ją z zielonkawy gorset i "jedwabny" szal z różowymi paseczkami.




Obie panie miały około 40 cm wzrostu, włosy z wełny czesankowej i malowane twarze. Ufam, że Ciocie będą wiedziały jak się nimi bawić i nie zliżą farby hahaha :)

A tak na poważnie...mam nadzieję, że lalki się spodobają.

Dziękujemy WSZYSTKIM CIOCIOM za opiekę nad naszymi maluchami.

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...