Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

niedziela, 21 grudnia 2014

Anielica Pediatra

Kolejnym prezentem bożonarodzeniowym, zamówionym w naszej pracowni jest anioł dla Wspaniałej Pani Pediatry z Poznania, który został zrobiony w imieniu małej Pacjentki i Jej Mamy.
Otrzymałyśmy odpowiednie wytyczne, Kinga pomogła dobierać kolory, ja zrobiłam resztę pracy i tak oto możemy zaprezentować Anielicę Pediatrę.




Pani Pediatra nosi się elegancko, delikatnie, zawsze z odpiętym fartuchem. Ma średniej długości, jasne włosy, niewielkie okulary i emanuje dobrem. Ma serce na dłoni.

Uszyłam więc anielicę w ciepłych, różowych kolorach z odpiętym fartuchem i fantazyjnymi bufkami na rękawach. Okulary uplotłam z drucika i przykleiłam do twarzy, żeby Pani Pediatra dobrze widziała kochające Ją dzieci. Poza tym dofilcowałam anielską fryzurę, a w dłonie wsadziłam Jej wspaniałe, ogromne serce, symbolizujące oddanie i podejście do małych pacjentów.


Mam nadzieję, że wszystkie trzy pani są zadowolone.
Niech Anioł przypomina każdemu, że drogę, którą przeszedł zawsze dzieli z dobrymi duszami, choćby działo się nie wiadomo co.

4 komentarze:

  1. Piękna pani :-) ale anielica Pediatra to prawdziwy skarb.. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Zamawiająca była pod wrażeniem Pani Pediatry. Wierzę, że to fantastyczny człowiek. Mam nadzieję, że będzie zadowolona z anielicy.
      Dziękuję, Lusiaczka, że tu jesteś

      Usuń
  2. Przepiękna pani pediatra, wszystko mi sie w niej podoba, taka powabna :)
    Pozdrawiam świątecznie i zapraszam do siebie na tildowe rożki,
    Iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...