Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

środa, 2 października 2013

Biskupizna już w objęciach dziecięcych


W końcu usiadłam, żeby pokazać, jak nasze lalki znalazły swoich właścicieli. Żałuję bardzo, że nie mogłyśmy uczestniczyć w tym wydarzeniu, ale nasz duch Sercem Szyte był na pewno obecny przy każdej, wręczanej lalce.
Do tej pory nie mogę uwierzyć w to wszystko :)



O wydarzeniu można przeczytać na portalu Gminy Krobia
Zachęcam gorąco





I oczywiście zapraszam do kontaktowania się, w podobnych przedsięwzięciach ;)

8 komentarzy:

  1. Piękne te lalki ale radość dzieci jeszcze piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam usiąść i patrzeć na te zdjęcia :)
      Dają moc

      Usuń
  2. Radość dzieci bezcenna :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej żałuję, że nie mogłam zobaczyć tego naocznie ...

      Usuń
  3. Unikatowe lalki, które okazały się cudowną niespodzianką :)))))
    Dziękujemy Małgosiu :)
    pozdrawiam Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju to ja dziękuję. Nawet nie wiesz co zrobiłaś, dając mi to zlecenie...Doi końca życia będę pamiętała.
      Dziękuję

      Usuń
  4. Piękne ujęcia ,ta radość ... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...