wtorek, 11 listopada 2014

Skarpety bożonarodzeniowe


Oj, pod poprzednim wpisem o lalce nikt nie zostawił śladu po sobie. Szkoda. Dużo z Was jednak zajrzało, to też się liczy, Dziękuję.

Dziś, w mojej odgruzowanej pracowni, powstały bożonarodzeniowe skarpety, które zawisną nad kominkiem w Bristolu :)
Myślałam, że robię skarpety dla szóstki dzieci. Jak się okazało, dwoje z obdarowanych to rodzice :) Tym fajniej więc wyszło, że cała rodzinka będzie miała kawałem mojego serca nad kominkiem, jakkolwiek to dziwnie brzmi hahaha



Skarpety wykonane są z wysokiej jakości bawełny. Jakaś tam mega gramatura jest. Najważniejsze, że splot jest gruby, materiał stosunkowo sztywny, wyjątkowo przydatny do malowania. Prócz bawełnianego mankietu z motywem świątecznym reszta jest bowiem wynikiem mojej zabawy w malarza ;) Wszystkich "po fachu" przepraszam za wykonanie, ale starałam się jak mogłam. W razie czego zrobiłam myk, który pozwala na przewrócenie skarpety na lewą stronę i uzyskanie czystej, gładkiej, niezabazgranej wersji :)

Każda skarpeta jest podpisana farbami, wyposażona we wstążkę do zawieszenia ich na kominku. W rzeczywistości bardziej mi się podobają niż na zdjęciach ;) więc jest nadzieja, że rodzina się ucieszy hahaha

***

Mam nadzieję, że do mnie wrócicie :)
Dziękuję za odwiedziny.

12 komentarzy:

  1. Piękne malowanych chyba nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa i za to, że jesteś!

      Usuń
  2. Piękne są! Zwłaszcza ta z całym reniferem mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Renifer jak mój z zeszłego roku :) Tak nam się z Kinga podobały zeszłoroczne renifery, że jednego postanowiłam namalować :)
      Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję. Cieszę się, że pozostawiłaś u nas swój ślad.

      Usuń
  4. Gosiu dużo ludzi siedzi na fb i tam podziwiają :-) skarpety rewelacyjne i pewnie Mikołaj z przyjemnością wrzuci upominki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fb...zgubne narzędzie zbrodni :)
      Mimo wszystko dziękuję, że pozostawiłaś po sobie ślad. Dziękuję

      Usuń
  5. świetne te skarpetki :) z miłą chęcią bym takie na kominku powiesiła. Chociaż nie są zbyt ogrodowe, to pozwolę sobie udostępnić je u nas na profilu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Szukałam, szukałam, nie znalazłam :)
      Zapraszam częściej i dziękuję za odwiedziny

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...