Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Mama na czasie - wyniki

W sobotę zakończył się konkurs organizowany przez portal Mama Na Czasie, który odbywał się również na moim blogu.
Z racji tego, że pod postem tylko jedna osoba dała odpowiedź zostanie właśnie Ona nagrodzona.
Jest to zołzella :)
Drugą osobę wyłoniłam spośród mam, które na zadany temat odpowiedziały pod zagadnieniem na portalu.
Jest to agaphcia

Zgaduję, że okres letni / urlopowy nie jest najlepszym na tego typu zabawy, więc mam nadzieję, że portal jeszcze nie raz zaprosi mnie do podobnej zabawy :)

Tymczasem zapraszam do uczestniczenia w "samopomocy rodzicielskiej" na MamaNaCzasie , a zołzelli a agaphci gratuluję serdecznie i dziękuję za poświęcony czas.
Proszę o przesłanie adresu do wysyłki kosmetyków - mam nadzieję, że ucieszą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...