Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

wtorek, 25 października 2011

Krzysztof i Tomasz


Dawno nie szyłam misiaków. Dawno nie szyłam niczego, typowego dla chłopców.
Usiadłam więc i powstały dwa, całkiem męskie misie. Przygotowane na chłody, o waleczności tygrysa i cieple niedźwiedzia.


Nie wiem dlaczego, ale gdy powstały i przyjrzałam im się, zaraz weszły mi do głowy dwa bardzo waleczne nazwiska, i ku mojemu zaskoczeniu, zaczęłam dostrzegać w nich coraz więcej podobieństw, do niezamierzonych modeli
(zgadnie ktoś kto to? hahaha)


Zarówno Krzyś, jak i Tomasz są twardzielami, choć w sercu chłopiec im gra. Potrafią upomnieć się o dwoje, walczą z niesprawiedliwościami wszelkimi i uwielbiają sport. Kochają ciepło rodzinne, choć stawiają najpierw na kariery, które nie trwają w ich przypadku latami.
Miłość, ciepło i przywiązanie robią z nich potulne maskotki :)


Krzyś jest w kratkę, Tomaszek zielony ;)
Kto w te misie jest wcielony?
:)

***

I oczywiście ściskam gorąco i dziękuję za przemiłe komentarze. Te, z wpisu z naszą Czarownicą ucieszyły bardzo główną bohaterkę na całego :)
Ślemy buziaki no i...zapraszamy :)

8 komentarzy:

  1. Tym rzem jestem pierwsza ... czułam, że szykujesz jakąś niespodziankę. Chłopaki są niesamowici ... super zabawka dla fajnego chłopca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzyś i Tomaszek są nieziemsko cudni,tylko Naszej Małej Modelki mi tu brak,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne. Te ubranka i te czapy, no coś kapitalnego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. * Agnieszko :) cieszę się, że tak uważasz. Zaniedbałam męską część milusińskich i muszę to koniecznie nadrobić.

    * Agea dzięki

    * Kasiu :) Modelka strajkowała i wolała oglądać Świat Brudasi hahaha

    * Magiczna Fabryko...czapki...oj moja maszyna nie pociągnie tematu a szkoda. Trzeba zarobić na specjalistę w dzianinach :)
    Dziękuję.

    Bożenko Twoja radość dodaje skrzydeł. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne chłopaki ,jakie maja brzuszki pękate :)
    super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no chłopcy wymiatają po prostu! Szyjesz niesamowite ubranka, a te czapki to już zupełny odlot! Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...