Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

piątek, 14 października 2011

Tamara


Powiłam tą oto, nową lalkę. Nazwałam ją Tamarą, bo jest energiczna a wręcz nadpobudliwa. Wciąż podczytuje mi gazety, z nastawieniem na horoskopy, w które wierzy ponad wszystko.

Poza tym Nie wyobraża sobie życia bez miłości, dla której nawet zaniedbuje karierę zawodową i inne lalki. Robi tak póki uczucie trwa, bo gdy ktoś przestaje ją kochać, po prostu odchodzi i zapomina o sprawie. Trzeba zatem dbać o dobre stosunki z nią i kochać ją ponad wszystko ale...jak tu jej nie kochać, więc sprawa wydaje się prosta :)


Wydaje się krucha i bezbronna, ale tak na prawdę jest oparciem dla każdego i prawdziwą, przyjazną duszą.

Tutaj ubrała się w niesamowicie błękitną sukienkę, która dodaje jej uroku, ulotności i delikatności.


Dla porównanie sfotografowała się z inną lalką. Tak jak Halinka jest bowiem "innej rodziny" zabawką, bo...wciąż szukam i kombinuję ;)

***

Wszystkim oczywiście bardzo dziękuję za wszystkie wyrazy sympatii i zrozumienia.
Ściskamy, przesyłamy buziaki i odwiedzamy Was z Kiną często.

***

Poszukuję również tanich ręczników czarnych i brązowych....Macie jakieś pomysły?, własne posiadania, które mogłabym odkupić?

24 komentarze:

  1. Lale są piękne :) I jakie duże :)
    Pozdrawiam Magda
    ps. reczników niestety nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, zniewalajaco piękna, idealna! Pozdrawiamy jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tamara jest cudna, jaką ma śliczną brudkę i cudne oczęta.. Coś mi się wydaje że będą brązowe i czarne owce:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda dziękuję. Nie lubię małych lal...jakies takie wszystkie duże mi się szyją :)

    Magiczna Fabryko, dziękuję Wam ślicznie

    Bożenko dziękuję. Oczy? Takie lepsze czy jak te Twoje?
    Chciałam uszyć owce dla chłopców a białe jakoś mi nie pasują...Tylko ręczników nie mogę dostać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna błękitnooka ... i takie zalotne spojrzenie ma :)
    z pewnością ktoś ją pokocha miłością bezgraniczną :)

    pozdrawiam serdecznie i buziaki dla Kini zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię te Twoje lale a opisy do nich uwielbiam czytać

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Te są chyba bardziej wyraziste, chyba ładniejsze, buzia taka rozświetlona jest przez nie. I kształt buzi taki chyba lepszy jest.To tylko moje zdanie :)) ucałowania dla Kini.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gina dziękuję ślicznie i jeszcze śliczniej :) Odwzajemniamy buziaki

    Artimeno bardzo mi miło. Dziękuję.

    Bożenko przeczytałam i przyjęłam do wiadomości. Dzięki. Staram się jak mogę a kto ma mi pomóc w staraniach jak nie posiadaczka... :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ta smuklejsza bardziej się podoba jakaś duża ta głowa do reszty ciałka u tej najnowszej , w sklepie po prostu zamów jak będą towar dowozić będą te kolorki to przywiozą.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ ona ma piękne oczęta!!!
    do tego sukienka w grochy - super

    OdpowiedzUsuń
  11. i nie mam tych ręczników
    Za to lala piękna i Kinia przeszczęśliwa, takie lale mieć...bajka

    OdpowiedzUsuń
  12. Lala cudnej urody.
    Pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja kocham szmaciane lalki. Twoja jest cudna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Promyczku dziękuję bardzo za opinię. Na pewno pomoże mi w dalszych staraniach :)

    ThimbleLady ściskam Cię gorąco. Dziękuję.

    Jomo dziękuję za miłe słowa :) A Kinga...lalek już nie chce hehehe - przesyt chyba ;)

    Kasiu dziękuję. Ślę buziaki.

    Amaya - Art takie lalki mają w sobie magię...Mam nadzieję, że młodsze pokolenia też będą je kochały :)
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  15. piekna poprostu. nic dodac nic ujac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam ;-) Dziękuję za odwiedzinki u mnie ;-) Piękne lale szyjesz, jakie mają rzęsy ;-) Fajne są bo duże i można je przytulać ;-)Opis po prostu fantastyczny ;-) Już pokochałam tą lalę ;-)
    Zapraszam do mnie na CANDY ;-)
    http://madlen2186magicznyswiat.blogspot.com/2011/10/candy-do-15-grudnia_8335.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, jakie śliczne oczy ma ta lalka. Nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie. Twoje lale są urocze:))

    Serdecznie pozdrawiam i ślę moc ciepła z jesienną nutką.

    Ślę uściski-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję dziewczyny za przemiłe komentarze. Chyba każda z nas wie, ile one znaczą :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Очень красивые куклы!!! Глаза просто озера!!! И такие большие...класс!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. stre_kozochka dziękuję Ci serdecznie :)))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...