Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

wtorek, 10 stycznia 2012

Anielice czy, ponownie ;)



Anielice znowu wyleciały w Polskę.
Jako, że były przeznaczone do tej samej osoby, postawiłam na inność zamówień.
Poprzednie były bowiem delikatne i zwiewne. Bardzo delikatne i jakby ulotne.
Tym dodałam zatem ognistości i jakby folklorystycznego przytupu. Są radosne, ciepłe i jak wesołe skry w kominku.







***


Mnie mniej, co nie oznacza, że mniej szyję. Pracuję wytrwałe i czekam na nową dostawę internetu, bo tak jakoś wychodzi, że odkąd przedłużyłam umowę z operatorem, po 3 tygodniach użytkowania łącza, wyczerpuje limit szybkiego przesyłu i najnormalniej nawet poczty nie mogę sprawdzić...
Co za tym idzie nie odwiedzam też Was i nie odpowiadam na nic...

Teraz, za godzin kilka znowu odżyje i...pobiegnę napawać się Waszymi pięknościami aż...znowu nie wyczerpię limitu???

Chore to nieco...

***


Widzę jednak, że najwytrwalszych to nie zniechęca i nadal zaglądają w nasze progi, za co tym bardziej dziękuję, przesyłając buziaki i uściski od...naszego tandemu :)

Dziękujemy

12 komentarzy:

  1. Bardzo śliczne te "anielice":) A "diablice" też będą?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielice, jak zwykle - CUDNE!!! Mają piękne suknie ... i całe są piękne :-))) Zapraszam do mnie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite tkaniny!!! A anielice cudne i te ich rozwiane włosy!!!!Przecudnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleś pięknie je stroisz. Śliczne Anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. * Liliputkowo, w sumie nie myslałam o diablicach ale...ale hmmm może czas pomyśleć ;)
    Dziękuję.

    * Anielko dziękuję ślicznie.

    * Agnieszko tyle dobroci na moje uszy mmm dziękuję. Na candy polecę - a co :)

    * Calypso ooo dzięki! Tak się cieszyłam zdobywają je, że az serce rośnie. Miło, że podzielasz moje zachwyty :) Dziękuję.

    * Alegria bardzo miło mi sie to czyta. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielice ładne, ale mnie wpadł w oko ten miś z notki poniżej....

    OdpowiedzUsuń
  7. Nenka dziękuję ślicznie. Pozostaje mi zatem wstawić kolejnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne anielice z rozwianym włosem. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne anielice w ślicznych sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne! I na nas też jak zawsze sukienki robią wrażenie, piękne! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj dziewczyny, jesteście bardzo hojne w przemiłe komentarze. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...