Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

niedziela, 15 stycznia 2012

Julka i Candy



W międzyczasie powstała u nas Julcia.
Cieplutka, milutka, pełna miłości. Najlepsza z przyjaciółek. Wesoła, jak promyk słonka czy kawałek tęczy :)
Przytuli, pocieszy i chwytając za ręce zrobi taki młynek, że opadniemy na podłogę z samolotem w głowie i śmiechem w sercu.

***


Ogłaszam też Candy z okazji 3 urodzin Kingi.
Jako, że mój świat stał się lepszy 10 marca, właśnie tego dnia Jej łapki wylosują szczęśliwca, który wybierze sobie jednego z misiaków.
Do wyboru będą dwie płcie i dwa zestawy kolorystyczne...znaczy laska albo chłopak, żółty albo różowy, którego uszyję specjalnie dla wybranego...obserwatora naszych poczynań :)



Oczywiście trzeba się zapisać i podlinkować a w przypadku nie posiadania bloga, napisać to ;)

***


I pozdrawiamy gorąco...
- Dziecię śniegu spragnione i zdziwione, że w telewizji mówią o opadach a u nas wciąż nic
- Matka...nieco umierająca, smarkająca i kichająca niemal na rekord...

Buziaki

70 komentarzy:

  1. Zgłaszam się na Candy a Jak!!!!:) Uwielbiam te misiaczki:)

    Zapraszm do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się oczywiście zgłaszam bo te misiaczki są bardzo urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Staję w kolejce, miśki urocze - jak się uda Maluch będzie miał kolegę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh they are so cute!! Love them SO much!!!
    cute! cute! cute!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Staję grzecznie w kolejce :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne misiaki, zapisuję się i życzę śniegu. Pozdrawiam;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ja mam zaległości a tu takie piękne anielice i super gromadka misiowa,w kolejce oczywiście nie może mnie zabraknąć,pozdrawiam,całuję i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również zapisuję się na candy. Twoje maskotki są urocze:)
    Zapraszam również do mnie:
    www.bizuteriaestery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiam całym serduchem twoje dzieła więc ustawiam się po to cudeńko!! pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne, że się zapisuję!!! A tak w tajemnicy, to też jestem z dzisiątego marca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne candy, z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce i życzę dużo zdrówka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również w kolejeczkę się ustawię - może tym razem się uda i szczęście się do mnie uśmiechnie :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie:) stajemy w kolejce:) po cłopaczka:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te misiaczki. Zapisuję się. Dziękuję za życzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się zgłaszam po żółtą dziewczynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również chciałabym się przyłączyć mój adres danielka.cz@o2.pl
    a miśki są przecudne :) zdolna bestyjka z Ciebie :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. staje w kolejce po misia dla mojego słoneczka!!!
    my za oknem śnieg mamy czego i wam życzę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. to i ja staje w kolejce :) może tym razem mi się uda, bardzo bym chciała :) pozdrawiam Ciebie i Kinię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po takie cuda spod rąk mistrzyni chętnie i ja się ustawię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne te misiaczki.
    Ja też z chęcią staję w kolejce:)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zglaszam sie rowniez, mam bloga na calkiem inny temat ale z przyjemnoscia podziwiam talent i serce wlozone w te prace reczne.

    OdpowiedzUsuń
  22. pisze sie i ja z moja Oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Staję i ja
    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepszego z okazji urodzin :)
    Staję grzecznie do kolejki
    http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przesliczne!!! Marzę o takim misiu od dawna! Zapisuję się!

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. w kolejkę grzecznie staję, a życzenia postaram się złożyć solenizantce w terminie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. My z Miśka też się zapisujemy,bedziemy czekać cierpliwie.
    Zapraszam do nas:http://blogluluu.blogspot.com/
    P.S mamy córcie w jednym wieku tylko nasza Miska jest z 19 kwietnia a Kinia z marca.

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wielką przyjemnością zgłaszam się po pięknego misia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Staję w kolejce. Nie mam bloga. Pozdrawiam Ilona ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zapisuję się do kolejki:-) Moja córcia Ania też skończy w marcu 3latka - tyle, że 23:-)))
      http://edis4.blogspot.com/

      Usuń
  30. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    I like yellow boy!
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  31. mój synek zobaczył stworka, wyciągną paluszek i powiedział - To chcem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja sie zapisuję! ale skrobne jeszcze mailika, bo mam propozycję dla Ciebie- moze się dogadamy...;-))

    OdpowiedzUsuń
  33. To ja jestem następna w kolejce :)
    E-mail: an.peter0319@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Peter

    OdpowiedzUsuń
  34. lovely ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    I like pink :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne misie!!!! znowu chce się być małą dziewczynką. też chcę brać w losowaniu udział ale ....nie mam bladego pojęcia jak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. to jeszcze raz ja podaję maila bo widzę wyżej są podane a zakochałam się w misiu MirellaS70@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowne misie! również ustawiam się w kolejce! podlinkowałam na http://tierra-es-mia.blogspot.com/
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ahh ten różowiutki taki słodziutki, z przyjemnością powiększam grono chętnych

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również, ale mnie bardziej się podoba ten żółty :}

    OdpowiedzUsuń
  40. Misiu z czapeczka z paponikiem jest cudny, jakby zrobiony specjalnie dla mnie:) Pozdrawiam serdecznie Asia - nel@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się w kolejce po różowego misiaka, nie mam bloga, pozdrawiam Jagoda-jagoda.kudelska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale słodziaki :) Byłby fajny prezent dla mojego Malca :) A nuż się uda więc się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. zapisuje się .... jaki ty masz talent same śliczności na blogu
    http://www.artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wcześniej nie mogłam się dopisać przez bloggera... ale nadrabiam i trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ręcznie szyte pluszaki to coś cudownego. Chciałabym żeby mój synuś jak się urodzi był otoczony tylko takimi cudnościami. Jeśli będę miała szczęście w losowaniu wybiorę dla niego przytulaczka w wersji męskiej :)
    Życzę też wszystkiego najlepszego trzyletniej Kindze a Tobie zdrówka :)
    Pozdrawiam,
    ComoLaLuz

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudne misiaki:):) Ustawiam sie i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Czekam z niecierpliwością na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. takeigo misia jeszcze w kolekcji nie mam.. wiec moze przyleci do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też chcę się przytulić:)
    kłamałam, córci oddam...
    magdakusiakiewicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. jej, chcę takiego misia!

    mail: bad.gateway@poczta.fm :)

    OdpowiedzUsuń
  51. To ja się ustawiam w kolejce po misia,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Fanka z FB się zapisuje. Mam nadzieję, że mogę. Prace świetne i z jaką wyobraźnią stworzone.Ja też mam Julcię - fajne dziewczyny z tych Julek rosną. Pozdrawiam gorąco Gosia W. (wascin@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  53. Takiej okazji nie mogę przegapić! :) Wszędzie te chińskie zabawki... może Amelka będzie miała w końcu jednego wyjątkowego Misia :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  54. ja rowniez sie zapisuje, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  55. serdeczne życzenia dla Kingi.A misio byłby super prezentem dla mojej Oliwii...

    OdpowiedzUsuń
  56. Z chęcią zapisuję się na Candy i zapraszam również na moje:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Nigdy nie miałam szczęścia do losowań ;) Ale takich słodkości odmówić sobie nie mogę. Ba! nawet z tej okazji nauczyłam się wstawiania bannerków.I jestem z siebie dumna :P

    Obserwuję z zapartym tchem, podziwiam, i mam nadzieję że jak nie ten słodkościowy to sama sobie kiedyś coś zamówię... tzn. dla córy hehe ;)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  58. Chcę, chcę, chcę bardzo być szczęściarą;-)))

    OdpowiedzUsuń
  59. O mały włos,a przegapiłabym tak cudowną okazję! Zapisuję się z radością i nadzieją, że to do mnie los się uśmiechnie;) Pozdrawiam cieplutko.Ania

    OdpowiedzUsuń
  60. Urocze słodziaki.
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  61. Oj jeszcze troszkę a przegapiła bym takie cudowności.
    Szybciutko wskakuję do kolejki, i się zapisuję na te słodziaczki.
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkim życzę miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  62. Miśki są cudne, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  63. szczęścia więc życzę Kindze :)
    a jesli mogę się zapisać to oczywiście się zapisuję na candy :)
    info w pasku bocznym: www.za-inspirowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaszam się :)
    banerek na blogu oczywiście jest, obserwuję, pozdrawiam i 100 latek życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ponieważ bloga niestety nie posiadam, a takiego ślicznego misia z wielką chęcią bym przygarnęła, to po prostu się zapisuję ;)
    Pozdrawiam, Edytka :)

    OdpowiedzUsuń
  66. BOSKIE !!!! zapisuję się na candy. Niesamowite twoje prace. Bardzo inspirujące... tylko kurka wodna czasu braknie aby nadążyć z rozwojem ..... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...