Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

niedziela, 28 listopada 2010

Oszroniony


Oszroniony Anioł przyleciał wraz z pierwszymi mrozikami i od progu zawołał
- Chcę jechać do kogoś kto potrzebuje ciepła i poczucia bezpieczeństwa w ten zimowy okres. W który karton mam wskoczyć?
Nieco ostudziłam jego zapał ale szykuje się do drogi.
Jest na prawdę skory do pomocy, pogłaska, przytuli, potańczy gdy trzeba czy poczyta książkę niesfornym dzieciaczkom a nawet dorosłym, gdy ci już nie mają siły po męczącym dniu.


Wciąż nie wiedząc jak robicie tak piękne zdjęcia postanowiliśmy pokazać się w małym kolażu...

Oszroniony ma na sobie sukienkę podszytą sztywną halką co sprawia wrażenie wyjątkowej lekkości, choć powiązanej z ciepłym materiałem.
Na mrozie nieco mu włosy sztywniały więc któregoś wieczoru usiadłyśmy i skróciłyśmy włoski choć było ich żal niesamowicie ale koniec końców i tak stwierdziłyśmy, że to było dobre posunięcie.
Do włosków doczepiłyśmy srebrną różę...pewnie też oszronioną jak cały anioł...anielica :)

***

Dziękuję za wizyty. Staram się rewanżować ale czy mi to wychodzi? Hmmmm

Dziś przy drzwiach stoi słój z dżemem dyniowo-pomarańczowym...maczać palce proszę i oblizywać aż będzie słychać w drugim pokoju :)

Przypominam też o trwającym Candy :)

13 komentarzy:

  1. lecę do candy się zapisać :) przegapiłam jakos

    A Aniołek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną ma suknię ten anioł,
    W ogóle jest urzekający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i subtelny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny aniołek.I jak na oszronionego dość dobrze się trzyma.Ja bym zamarzła.Musi mieć wiele ciepełka w sobie.Pozdrawiam serdecznie:}

    OdpowiedzUsuń
  5. Nika nie no koniecznie się zapisz :* Dziękuję

    Peniania dziękuję

    Ela to bardzo miło co piszesz. Dziękuję.

    Kasia i Tobie bardzo dziękuję.

    Gopsta hahaha tego to nie przemyślałam ale skłaniam się ku Twoim słowom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten aniołek, to już się chyba na Sylwestra szykuje :).

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza i elegancka :)
    przy okazji zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniol w Sylwestrowej sukience, a jakze.

    OdpowiedzUsuń
  9. ten słój z dżemem niewątpliwie mnie tu ściągnął!
    z tym oszronieniem to genialny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam zatem częściej i dziękuję za wszystkie miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, cudo po prostu ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...