Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

wtorek, 24 maja 2011

Milena


Delikatna, wesoła, pełna prostoty i niespotykanej gracji.
Gdyby robił ktoś nabór do filmu "Pan Tadeusz" i Alicja B.C. byłaby zajęta to Milenka zastąpiłaby ją z wielkim powodzeniem :)
Jej zwiewna sukienka, błękitne dodatki i cechy charakteru zdradzają zamiłowanie do romantyzmu i duszę pełną poezji i miłości.
Cieszy się każdą chwilą a radosny śpiew uprzyjemnia całe dnie.
Mam nadzieję, że niedługo znajdzie dobry dom (będzie czekała w City Point od 26 maja) :)

4 komentarze:

  1. śliczna :-) i ten figlarny motylek przy uszku...

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest !
    Moze już kiedyś ci pisałam (najwyżej sie powtórzę ;)) ale podoba mi się jak opisujesz swoje lale :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu dziękuję bardzo bardzo :)
    Strasznie mi miło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...