Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

wtorek, 7 lutego 2012

Elianioł



Dla znajomych i przyjaciół robię już latem małe prezenty na zimowe chwile. Zamykam im po prostu lato na zimę. Takie małe co nieco, nie raz dziwne, zazwyczaj nie do dostania w sklepach.
Eli wysłałam w te mrozy nasze dżem z dyni i pomarańczy oraz dżem z cukinii i galaretek.
Mam nadzieję, że jej zasmakują/ zasmakowały...




Uszyłam Jej też anioła.
Na ciepłe dnia ale i z ciepłem w sobie.
Ubrałam go w spodenki ozdobione na mankietach, z pasem koronek pod sukienką, ciepłą w barwie, zwiewną sukienkę w różach z kwiecistym gorsetem, a w rękę dałam kurę, dopełniając wszystko sercem pełnym miłości i chęci wsparcia.

Ela poprawiła tylko fryzurkę i uważam to za wspaniały krok.
Mało tego!
Chciałam zrobić tak samo, ale uległam sugestią koleżanki i ... ktoś inny musiał czytać mi w myślach ;)




***

Ja, jak wspominałam, "jadę na rezerwie internetu" więc odwiedzam Was i podziwiam, ale ze słowami poczekam jeszcze te 3 dni :/
Muszę, muszę zmienić operatora bo wykończę się...

Candy...ludziki, candy trwa :)

Ściskam Was gorąco i dziękuję :*

19 komentarzy:

  1. Aniołek uroczy, pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mato jak utalentowany fotograf ze wspaniałymi miejscami do sesji :)
      I dziękuję...za aniołka :)

      Usuń
  2. Aniołek cudowny. Co do konfitury z dyni u mnie na szczęście tez zostało jeszcze kilka słoiczków :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Konfitur narobiłyśmy się z Kingą w tym roku mnóstwo :) Mniam...teraz mniam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Muszę tam do Was skoczyc na blog...wstyd mi aż

      Usuń
  4. Taki przyjaciel to skarb,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja się rozmarzyłam jak przeczytałam o tym dżemie:dynia z pomarańczą.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luluu, obiecuję zrobić więcej następnego roku i np rozlosować małą spiżarnię słodkości :)

      Usuń
  6. jaki śliczny aniołek, taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek prześliczny! Świetny pomysł z losowaniem spiżarni słodkości! My to nawet już się zapisujemy na te pyszności;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha
      dziewczyny...to ja obiecuje, że .. nie tylko losowanie zastosuję ;0

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...