Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

wtorek, 28 lutego 2012

Golaski



Postanowiłam się zrehabilitować.
Pierwsze moje prace przeznaczone były dla najmłodszych, potem chyba poszłam razem z dorastaniem Kingi, tworząc kolejnym coraz to inne stroje, które dla maluszków niekoniecznie się nadawały.
Wróciłam więc do najmniejszych i uszyłam parę golasków...



Sa wykonane z milusiego materiału, mają wesoły i kolorowy nos, oraz kolorowe uszy. Reszta zależy od wyobraźni dziecka. Jeśli chce je ubrać...nie ma sprawy, ale jeśli chce mieć wesolutkie, jaskrawe zwierzątko do zabawy...już nie musi się trudzić z falbankami i tym podobnym :)



Mam nadzieję, że golaski przypadną wszystkim do gustu i zagoszczą w niejednym domu i to w całkiem niewygórowanej cenie, która nie zostanie podbita przez przesyłkę, bo można je upchać w kopertę i nic im się nie stanie :)

***


Ja starym zwyczajem dziękuję za wszystkie komentarze i liczne odwiedziny.
Bardzo to miłe i pokrzepiające :*

30 komentarzy:

  1. No rewelacja! Bardzo dobry pomysł i świetne wykonanie! Pozdrowienia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie. Tam przypuszczałam, że to będzie dobry pomysł :)

      Usuń
  2. ale sliczne i bardzo kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie one są cudne ;)Ale mają słodkie minki i te nochalki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nochale polarowe, mocno przytulne :) uśmiech krzywy, jak to Kinga powiedziała :)

      Usuń
  4. uszka i nosek są przeurocze ;)
    2 słodziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne maja minki te golaski :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się czytając tyle pochlebnych opinii, dziękuję

      Usuń
  7. Dziekuje serdecznie za mily komentarz.
    Cieplutkie pozdrowienia z Magdeburga
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie

      Usuń
  8. zabawne golaski, starannie uszyte.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten komentarz. Miło mi

      Usuń
  9. Słodkie są te golaski,jestem pewna, ze podbiją nie jedno dziecięce serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Aniu, też mam taka nadzieję :)

      Usuń
  10. Kojarzą mi się z bajkowymi postaciami z mojego dzieciństwa :) świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jak miło. Cieszę się i dziękuję

      Usuń
  11. Bardziej rozbrajający od takiego króliczka jest tylko taki goły królik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha
      niesamowicie to ujęłaś. Dziękuję

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...