Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

poniedziałek, 20 lutego 2012

Pani Biskupianka



Kolejna nowość. Szyło się panią fantastycznie, dopóki nie przeszłam do kopki czyli tego gniazda na głowie...Nie widziałam na własne oczy owego czegoś a ze zdjęć niewiele możne wywnioskować, więc po bardzo długich kombinacjach i mega nerwach, postanowiłam uprościć wszystko i tak oto powstała Biskupianka.



Ma majtochy pod czerwona spódnicą, która powinna mieć coś ponad 100 zakładem - oby nikt nie liczył hahaha, koszulę z haftem przy rękawach i okazałym kołnierzem, i blezerek, choć oryginalnie chyba to sukienka... Do tego wspomniana kopka na głowie i czarne buty na nogach.



Jest gospodarna, utalentowana wokalnie i tanecznie, oraz nie ma weselszej Biskupianki, ponad tą :)

Teraz czekamy na werdykt biegłych w temacie i trzymamy za siebie kciuki prosząc i o Wasze :)

***


Za parę dni trzecie urodziny Kingi więc i losowanie Candy naszego, na który wciąż zapraszam chętnych :)

Dziękujemy za odwiedziny i ściskamy gorąco :*

24 komentarze:

  1. Biskupianka powstała rewelacyjna! Gratulujemy talentu oraz precyzji wykonania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przyznać muszę,że starałam się jak mogłam :) To miłe, ze jest to zauważane :*
      Buziaki przesyłam

      Usuń
  2. wypisz ,wymaluj jak pierwowzór ! Rewelacyjna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Utalentowana to Ty jesteś;-)
    litości, usuń weryfikację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!
      Yyyy a ja mam weryfikację? nie miałam :/

      Usuń
  4. Prawdziwa gospodyni! Chyba nikt jej nie będzie zaglądał pod spódnicę? :-)
    Ale króliś w dresie z poprzedniego postu jest rewelacyjny!

    pozdrawiam i zapraszam na Candy do mnie w Art shaker by Monique
    http://monique-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie da sobie zaglądać pod spódnicę :) Zresztą zobaczymy, bo pana jej szyję :)
      Dziękuję
      A na candy zapewne wpadnę

      Usuń
  5. Rewelacja:)gratuluję talentu i pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, masz wielki talent!
    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję pięknie za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. To wszystko dodaje mi twórczych skrzydeł:)

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent, talent. Piszecie wciąz to a mi głupio co raz czytając :)
      Dziękuję!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Oj podnoś szczękę bo wiosna się zaczyna...czas nowalijek...trzeba czyms chrupać :)

      Usuń
  8. absolutnie rewelacyjna!!!!! Faktycznie szczęka opada!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha następna ze wzichniętą szczęką :)
      Dziękuję ślicznie :*

      Usuń
  9. Nie, no przeszłaś samą siebie. Coś fantastycznego, nie mam słów. Masz hiper super TALENT. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko tyle dobroci na raz aż zalewa mnie całą :*
      Dziękuję ślicznie

      Usuń
  10. Piękna lala , fantastyczny strój jej uszyłaś ;-)!Do tego lala taka utalentowana ;-)
    Serdecznie pozdrawiam mamę i Kinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaniemówiłam..rewelacja... a te oczy...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...