Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

wtorek, 13 lipca 2010

Anioł w beżach


Anioł w beżach jest bardzo spokojnym aniołem. Jego delikatność, opanowanie i wyjątkowa troska udzielają się wszystkim domownikom. Przy nim najbardziej rozbrykane dzieci staję się jak te aniołki :) Nie pozwoli żeby komuś stała się krzywda i bacznie obserwuje czy do domu nie zbliża się jakieś nieszczęście.


Ma 52 cm, bezowe rajstopki, białą sukienkę z aplikacją na przedniej części i halkę...tu schowaną przed wścibskimi oczami.
Zdobią go lokowane, beżowe włosy z wplecioną złotą nitką.


Do nabycia w Galerii Unikatu Zapraszam

8 komentarzy:

  1. jejku najpiękniejszy aniołek jaki do tej pory widziałam, cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamokini niesamowicie sie rozkręćasz! Anioł jest zachwycający! Wprost oczu nie mozna oderwać - przepiękny! Gratuluję ogromnie talentu i wyczucia w doborze tkanin i kolorów!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow chyba najpiekniejsza jaka uszylas.
    A sukiesia z haftem boska.

    Pytalas o nozyczki ale nie wiem ile kosztuja to byl prezent,ale na pewno w pasmanterii znajdziesz takie.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna!! i wcale nie piszę tego bo tak "wypada"!!

    z każdym następnym aniołkiem jest coraz piękniej :))

    to wielka przyjemność widzieć jak się rozwijasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna:))Aż bym chciała taką mieć...Anielicę zawiesiłaby w sypialni i czarowałaby dla mnie najpiekniejsze sny :))Ależ się rozmarzyłam...
    Buziaczki pełne słońca posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za przemiłe komentarze. Cieszą mnie one strasznie, szczególnie jak ktoś zauważa, że się rozwijam :)
    Od kwietnia w sumie mam kontakt z maszyną, początki bywały cięzkie hahaha a tu takie przychylne słowa.
    Jesteście strasznie miłe.
    Wszystkie razem i każda z osobna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...