Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

poniedziałek, 10 stycznia 2011

Aga


Aga jest drugą Pusią w naszym domu. Stwierdzając fakt, że bardzo miło mi się je szyje znowu postawiłam na wiosnę.


Kwiecista spódnica z rozcięciem z boku, ozdobionym kokardką świetnie kryje jej krągłości a dopasowane "body" uwydatnia zgrabną kibić :)
Gdy ściąga z siebie ciuszki i wybiega na plażę z ręcznikiem pod pachą widać, że ma na sobie zgrabny i pasujący do niej kostium kąpielowy :)


Jest wesołą dziewczyną, anieliną, choć natura wciąż podpowiada jej, że powinna przystopować w dążeniach do doskonałości bo sił jej zabraknie na przyjemności :)
Szaleje więc, pomaga ile może, swoją radością i zaangażowaniem we wszystko co robi zaraża każdego. Jest jak bomba pełna nadziei, kipiąca miłością i radością i dająca ciepło w największe mrozy - ciepło prosto z serca.

Do tego jest jak wiosna :)
Kwiecista, radosna, z rumieńcem zaraz po bieganiu przez życie...jak wiosna biegająca wśród kwiatów pokrytych rosą cieplejszego poranka.

6 komentarzy:

  1. wiosennie na 100% :) i bardzo dobrze bo mamy juz dosc zimy :) piekna tilda! sama mam zamiar sobie uszyc.. ale boje sie ze nie potrafie..:)

    zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Margot szczerze polecam bo na prawdę bardzo miło się je szyje :) Dziękuję za miłe słowa a w odwiedziny na bank wpadnę :)

    Peninia dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoj blog zostal nominowany do Kreativ Blogger. Szczegoly u mnie na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna lala o kobiecych kształtach.
    Tesciowa zameldowala mi ze piękna lala od Ciebie juz na minie czeka w domku. Tylko moj urlop przesunął sie w czasie i będzie musiala jeszcze troszkę poczekac pod opieką mojej teściowej :)
    Pozdrawiam i pięknie dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamo Blanki dziękuję, pobiegnę :*

    Kasiu starałam się jak najszybciej anielicę posłać ale los chciał, że dopiero teraz przywędrowała do Ciebie. Mam tylko jedną, ogromną prośbę - fotek nie zrobiłam :) Ukradnę z jedną co? :) Jak dasz, pozwolisz...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...