Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

wtorek, 11 stycznia 2011

Anioł Miłości


Gdzieś, coś podobnego mi się o oczy rzuciło i tak się w sobie zbierałam, że się w końcu wyzbierałam i uszyłam - Anioła Miłości...

Coś o Nim?
Jest Aniołem Miłości :)
hahahaha

14 komentarzy:

  1. hmmm lecę powiedzieć komuś, że kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki a'la walentynkowy już :))) I ma śliczne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł i wykonanie !
    cudny !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirowana no i bardzo miło :) Dobrze, że nie pobiegłaś po wcześniejszym wpisie w morze np hahaha Ale miło miło :*

    Bovary no tak jakby wyszedł :)

    Gina ślicznie dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. O Calypso dziękuję! Chyba zmienię kategorię właśnie na amorka :) Mogę? O niebo lepiej brzmi, niż na sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serce, skrzydła i loki... Anioł miłości jak nic... :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł! i te słodkie loczki, hihi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Какой красивый ангел!!!!Очень понравился!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie dziękuję za odwiedziny i urocze słowa w komentarzach z okazji mojej drugiej rocznicy blogowania.
    To takie miłe dla mojego serca.
    Wspaniale,że jesteś i mnie odwiedzasz,to dodaje mi twórczych skrzydeł i mobilizuje do twórczego działnia.
    Posyłam moc uścisków i buziaczków pełnych wspaniałych myśli;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Inno dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.

    Galeryjko cieszę się, że pomysł przypadł Ci do gustu :)

    Dziękuję Elu

    Галченок dziękuję ślicznie

    Paninia to miłe. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...