Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

niedziela, 23 stycznia 2011

Szaraczki :)


Naszło mnie na prostotę formy i chęć odpoczynku od kolorów więc wymodziłam takiego oto prostego anioła.
Jako, że Walentynki się zbliżają nieubłaganie i zamawiający coraz częściej pytają o serca i ten anioł został w niego zaopatrzony.
Postanowiłam, że jedynie własnie w sercowym atrybucie pokuszę się o kolor. Przecież czy miłość jest tylko w kolorze czerwieni?

13 komentarzy:

  1. rzeczywiście... prostota jest piękna :)
    i to serce... hmm tak się rzuca w oczy dzięki temu :)
    jeśli rzeczywiście czuwają nad nami anioły to myślę, że tak właśnie nie rzucają się oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe! Bardzo podobaja mi sie guziczki i to radio za nimi, tez kiedys takie mielismy, mam nadzieje, ze nie zostalo wyrzucone.
    Gosiu, czy Ty dostalas juz cos ode mnie? Tak dawno juz wyslalam, mialam nadzieje, ze sie odezwiesz. Wyslalam 4 przesylki tego dnia i dowiedzialam sie do teraz, ze tylko jedna doszla, jej powiedz, ze tak:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostota jest elegancka!!
    I Twój aniołek jest piękny!
    Pozdrawiam serdecznie!
    J:O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajniutki w tych szarościach.Pięknie wygląda w połączeniu z tym czerwonym serduszkiem.Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. ...jak sercem szyte, to sercem i już.pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainspirowana ślicznie mi to napisałaś. Rozmyślając nad Twoimi słowami nie sposób sie nie zgodzić. Dziękuję.

    Moniko aaaaaaaaa własnie dostałam przesyłkę! Pochwalę się nią wkrótce :)

    Asiu dziękuję. Niestety chyba jestem sroką i lubię jak mi się coś zakolorowi i zabłyszczy hahaha Całe szczęście, że mam "proste" wyskoki i potrzeby :)

    Peniniu dziękuję ślicznie. Tak jak Zainspirowana napisała, serce rzucają się w oczy na szarościach :)

    Anioły Anielki buziak wielki (aż mi się zrymowało)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) dziękuję :)
    miło, że ktoś docenia moje gadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, fajny, szyłam też z tego wzoru ino błękitnego. Fajny, bo łatwe i szybkie do zrobienia a bardzo cieszą oko.
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego maryśkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie! Łatwe, szybkie, ładne :) Nic dodać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Są piękne !!! Taka prosta forma dodaje im uroku!!!
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję ślicznie z opinię

    OdpowiedzUsuń
  12. replica bags delhi replica hermes x5q67s3j44 replica bags ebay zeal replica bags reviews see it here c1w98k7y09 replica zara bags next r6i94m7f98 louis vuitton replica replica bags dubai

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...