Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

niedziela, 16 stycznia 2011

Walentynki.


No i stało się. O ile z Bożym Narodzeniem byłam grubo w tyle, porównując inne blogi z rękodziełem to teraz wystartowałam jeszcze pewnie przed walentynkowymi jaskółkami, choć widzę pierwsze pojawiająca się serca :)
Amorka bowiem zrobiłam, pokazałam i musiałam parę...dorobić :) Za jakiś czas można się za nimi rozglądać w Katowicach, może gdzieś indziej jeszcze na Śląsku, gdzie właśnie jadą w bagażniku mojego męża :)

Cóż o nich pisać?
Są aniołami, amorkami miłości. Tu prezentują się w wersji z kwiatami i wszelkiego rodzaju ozdobnikami. W planach mam jeszcze amorki z sercami więc zasercuję się pewnie na jakiś czas :)

Ściskam Was i dziękuję za miłe przyjęcie moich nowości :)

7 komentarzy:

  1. Fajne aniołki. U mnie też już walentynkowo-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe aniołeczki na walentynki:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Eve a skoczę nawet zobaczyć :) Dziękuję.

    Calypso dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amorki słodziutkie. Na pewno ucieszą swoich nowych właścicieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnes i Anielko bardzo Wam dziewczyny dziękuję za miłe słowa. Podnoszą na duchu i dodają skrzydeł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodkie Aniołki miłości...śliczne!Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...