Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Owca Magda


Owca Magda to, jakby to napisać, wynik akcji "Marzenie za marzenie". Ja mam masę pachnideł,mazideł i innych cudów, a Aga Madzię i ekipę Mikołaja :)


Madzia to wspaniała postać. Z reguły jest bardzo krzykliwa, wszędobylska i lubi porządzić. Nie da sobie w kasze dmuchać i uczy tego wszystkich. Uważa, że życie jest za piękne, żeby nie brać z niego garściami. Ma kilka kompleksów, ale szczelnie je kamufluje, jej niedociągnięcia przekute są w zalety a wady...oj tam wady! Niektórzy, jak uważa, i za zakalcem przepadają ;)

Jeśli trzeba jest jednak bardzo opiekuńcza. W ogień wskoczy za przyjaciółmi, odda gdy ktoś któregoś pobije, a, choć rogów nie ma, kopytkami też potrafi powojować.

Zawsze utuli, zawsze wysłucha, potańczy pogo, ale i wiersz zadeklamuje pełna namaszczenia. Jest po prostu jak najpiękniejszy bukiet w którym i róże się liczą, i polne kwiaty ze środka leśnej łąki.



Jestem pewna, że wyjątkowo dobrze będzie radziła sobie w nowym otoczeniu. Zawojuje światem jeszcze nie raz.

Na razie wspaniale wygląda w mieszkaniu Agnieszki, dla której Ją szyłam. Aga prowadzi fantastyczny blog Agowe petitki  i wspaniale sfotografowała Madzię w pięknych wnętrzach własnego mieszkania.
Odwiedźcie Ją koniecznie, bo znajdziecie tam tysiące rad!







Ogólnie, ostatnie dni wspaniale nas doceniają.
Niektórzy twierdzą, że jestem nieudacznikiem itd itp a jednak, nic temu nie wtóruje. Żadna chwila życia. Wręcz przeciwnie. Wiara we własne jutro napawa radością i ufnością a, Wasze odwiedziny krzepią i cieszą.

Dziękujemy.

15 komentarzy:

  1. Świetna a ta sukieneczka idelanie do niej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka uszyta na miarę charakterku ;)
      Dziękuję

      Usuń
  2. jaka śliczna owieczka a suknia po prostu eksploduje kolorami :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolina. Suknia wyjątkowo się udała. Jest mocno plisowana, zawiązywana na troczek wewnętrzny i zewnętrzny.

      Usuń
  3. Owca jest fantastyczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko! Jak ja Ciebie dawno nie widziałam :)

      Usuń
  4. Dziewczyny jestescie super pomysłowe ;D na 100% będę do Was zaglądać !!!!! Życzę wszystkiego NAJJJJ i super pomysłów . Gosia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...