Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

wtorek, 22 czerwca 2010

Izabela



Izabela na pozór jest wyniosła, dostojna, wręcz niedotykalska ale przy bliższym poznaniu staje się fantastycznie wesołą, żartobliwą lalką. Jest romantyczką uwielbiającą tańczyć i śpiewać. Kocha sztukę, modę i eleganckie otoczenie.


Uwielbia swoje futerko często zakładane do delikatnej w strukturze sukienki z marszczeniami w pasie, która skrywa jej eleganckie, beżowe majtochy :)
W upięte w kok włosy wkłada kwiat i...już jest gotowa do podboju świata.

Tu zabrała z sobą różę.

4 komentarze:

  1. Śliczna i bardzo dostojna;)Miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.
    Nie wiem jak zrobić porządne zdjęcie lal i królików bo na zdjęciu coś mi wyraźnie jej brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Izbela jak i Agnieszka z poprzedniego postu są fantastyczne - widzę, że podobnie jak ja lubisz się bawić tym co robisz, a to chyba najważniejsze bo daje największą radość :) Buziaki posyłam i dziękuję za ciepłe słowa i odwiedzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak...oby tylko nie przekombinować - co nieraz mi się zdarza hahaha

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...