Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

wtorek, 8 czerwca 2010

Malusia


Malusia jest lalą dla Kini. Taka "kompaktowa" jest, prosto w małą łapkę, najlepsza na spacery bo wszędzie się zmieści.
Jest prosto z najgłębszego serca.
Kocha tak samo jak ja kochałam szyjąc ją - strasznie mocno!


4 komentarze:

  1. Malusia ma sliczne wloski i taka jest cieplutka w kolorkach.W dotyku pewnie tez i taka,jak ja to nazywam 'pelnomiesna'...nie z tych wiotkich chudzinek:-)
    Kinia tez na pewno pokocha...
    Serdecznie pozdrawiam-psianka z DK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jaka ona śliczna :)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny. Niesamowicie miło mi, że ktos tu przychodzi i do tego pozytywnie komentuje moje twory.
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...