Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

piątek, 25 czerwca 2010

Kolorek


Kolorek, nie obrażając żadnego z królików, powstał chyba najszybciej, najradośniej i zupełnie bezstresowo. Ani razu się nie ukłułam, ani razu nic się nie popsuło, nigdy nie pomyślałam, że muszę odłożyć pracę na chwilkę bo jestem już zmęczona.

Jest królikiem dla niedowidzącej dziewczynki.
Postawiłam więc na jaskrawe kolory, na zmienne faktury (miły w dotyku sweterek, śliskie spodnie, wypukłe oczka) i ogólnie przyjazny wygląd - mam nadzieję, że mi to wyszło.


Kolorek oczywiście jest bardzo wesoły. Jest najlepszym towarzyszem zabaw, drzemek, spania nocnego i w ogóle każdej chwili. Uwielbia śmiać się, biegać, dokazywać, bawić i ćwiczyć. Jest druhem na 102.

Ubrał się w błękitny golfik, jasnozielone spodnie i pomarańczową czapę. Na podróż zarzucił równie jaskrawą jak czapką torbę z przyczepioną niebieską chusteczką i ... i tyle go widziano !

Pędziwiatr, obieżyświat.

Mariczko bawcie się udanie :)


Dla takich chwil warto żyć (szyć) ...czyż nie?

5 komentarzy:

  1. Hejka-Mamo Kini i rowniez 'hejka' dla Kini:-)
    Ja tez popelnilam dwa takie CIEMNOSKORE KROLISIE swojego czasu,bo jako dziecieca przytulanka sa po prostu niezwykle praktyczne.Dzieciachy zawsze maja czyms upaprane lapeczki i nie znac na nich ani czekolady,ani rozkitwaszonych owockow:-)
    Takie Krolis moze byc wykochany do nieprzytomnosci i dzieki 'ciemnej skorze' zachowa swiezosc tych kolorkow na dluzej.
    Krolis wielce kontrastowy-jasne,ze takiemu jest swietnie w turkusach:-)
    ciesze sie,ze pojawilyscie sie w moim blogu-zapraszam i prosze o wiecej:-)
    Lacze pozdrowionka-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  2. Och uroczy jest :)Słonecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki ma zabójcze, i pewno będzie znakomity dla dziewczynki dla której go wykonałaś. Super pomysł z tymi fakturami i kolorami. Jest uroczy!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny króliczek -chyba przez te intensywne kolory niezwykły charakterek od niego bije.Super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Psianka ja już kiedyś byłam na Twoim blogu. Potem go zgubiłam, potem Ty się tu pojawiłaś i w końcu znowu się odnalazłam hahaha.
    Dokładnie - ciemne zabawki = z wyglądu czyściejsze zabawki hahaha

    Peninia dziękuję

    Edina żałuję, że moje foto nie oddają dokładnie wszystkiego - z wyjątkowo rażącymi kolorami na czele ;) hahaha Dzięki

    Penelopo dokładnie..charakterny też Kolorek mi wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...