Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

poniedziałek, 27 września 2010

Błyskotek


Błyskotek pojawił się u nas jak błysk. Niby już był, niby jedynie na skrzydła i rumieńce czekał ale dopiero gdy wpadłam na pomysł nowego uskrzydlenia i przyszyłam mu to i owo w odpowiednie miejsca olśnił całym sobą i aż żal się z nim rozstawać...



Jest bardzo opiekuńczym aniołem. Pasuje do każdego człowieka i z każdym równie mocno się zżywa, jak zrobił to z nami.
Pełen melancholii, zamyślenia, marzeń i wewnętrznego spokoju udekorowanego strojnym ubraniem daje prawdziwą dawkę wiary we własne siły, w dobro świata i w spokój wewnętrzny.
Dodatkowo miękko spływające po ramionach lokowane, blond włosy, zebrane delikatnie w kucyk nie pozwalają przejść obok niego obojętnie.

Oj...przyniesie on niejedno szczęście osobie, która go przygarnie.

11 komentarzy:

  1. Cudowna błyskotka!!! Przepiękna tkanina no wygląda bardzo cudownie:))) Ja chyba muszę do Ciebie na korepetycje szycia przyjść:)))Normalnie same cuda i tamten króliczek też przecudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna panna, i zdjecia fajne, podziwiam non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyskotek bardzo elegancki, piękna sukienka na ślicznej pannie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny Aniołek ! Pięknie ubrany i ogólnie śliczny ! Cudo wręcz :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny aniołek i sukienkę ma bajeczną !

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy w Chałupkowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Calypso dziękuję bardzo. Tkanina śliczna faktycznie. Ciemna, w sumie aż zgniła zieleń, w tym samym kolorze tiul jakiś czy coś i jeszcze wyszycia. Jestem bardzo zadowolona.

    Joasia dziękuję ślicznie.

    Darsi dziękuję za uznanie.

    Marysienka dziękuję. Fajne fotki? A ja tak się sztukowałam...I tak w połowie nie oddają tego anioła ale skoro się podobają :*

    Kasiu dziękuję. Bardzo mi się podoba. ma też spódnicę a nie przyszywaną sukienkę co wydaje mi się lepszym wyjściem - fajniej się układa przy tak lejących materiałach.

    Bovary bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Twoje myszki to dopiero cudo nad cudami :)

    Nika dziękuję bardzo.

    Gina oj tak sukienka mmm nie jestem dziś skromna ;) Dziękuję za zaproszenie. Już widziałam i się czaję na bocznym pasku hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jaka ona śliczna i piękna:)Zachwyca swym urokiem!
    Pięknie szyjesz i tworzysz:))
    Ciepło pozdrawiam i buziaczki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci Peniniu :* to bardzo miłe co napisałaś :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...