Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

piątek, 17 września 2010

Candy.

Znalazłyśmy z Kinią w mieście graciarnię, która ponoć była tam od lat. Zszokowałam się więc nie tylko ogromem wszystkiego ale i moim niedopatrzeniem...Ceny nieco powalają ale można znaleźć perełki...
W szale...z wiercipiętą wyjątkową na ręce przeleciałam więc naocznie wszystko i upolowałam dwie foremki do wypieku królików...lub, jak podpowiada mi Kasia do formowania masła (osobiście nie wiem więc czekam na przykłady zastosowania)
Jako więc, że z królikami jestem za pan brat, a dwa nie są mi potrzebne chciałabym przeprowadzić moje pierwsze w życiu candy nananana

Wsród osób, które do 1 października pozostawią
komentarz pod tym postem
i napiszą o moim candy na swoim blogu- pasku :)
następnego dnia rozlosuję tego oto , całkiem "na czasie" królika.

tadam

i "garść" krawieckich przydasi :)


Królikowi brakuje przynajmniej 2 blaszek ale to jest do zrobienia. Obok stoi pudełko zapałek dla zobrazowania wielkości szczęścia :)

A to znalazłam na czeskiej stronie z "novinkami" :)

6 komentarzy:

  1. Ja się zapisuje.
    A moze to jest foremka do masła ?Trzeba wypełnic masłem spiąć 2 części i potrzymac w lodówce. Pamiętam jak z babcia robiłam baranki :)
    Pozdrawiam wieczorową porą

    OdpowiedzUsuń
  2. ktoś kto weźmie ją do ręki, to na pewno coś wymyśli...teraz mała raczej się nie robi tak nagminnie, ale...
    weszłam tu do Ciebie prosto z Szuflady:) ...kiedy ja zacznę szyć? muszę coś dzisiaj wykombinować, bo z samego oglądania i podziwiania nic u mnie nie będzie :) wymysliłam teraz,że będzie to sakiewka, bo muszę wyrzucić swój już nadszarpnięty portfel...rozlicz mnie z tego postanowienia :)za ok 2 dni... zapraszam na swój blog
    POzdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie rowniez zapisuje,foremka jest swietna na wielkanocne zajaczki,a ze brakuje blaszek to nie problem,mozna spiac spinaczem biurowym:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też ostatnio znalazłam taką klamociarnię :) uwielbiam buszować w tych gratach !

    oczywiście zapisuję się na to "wielkanocne"candy :)

    pozdrawiam serdecznie z chałupkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście ja również zapisuje się na to królikowe candy. No bo kto nie lubi króliczków. Och gdyby tylko mi się udało :) Już mam pomysł na pysznego ... królika ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak mi taka foremka by się przydała :), ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...