Szyję. Szyję wszystko, co jest Ci potrzebne do sprawiania przyjemności innym, upiększania Twojego otoczenia, spełniania marzeń. Uszyję dla Ciebie zabawki, o których marzy Twoje dziecko, ale również poszewki na niestandardowe pościele, ukochaną torbę, obrus... Napisz do mnie! Spełnię Twoje marzenia :)

czwartek, 2 września 2010

Jagna pełna folkloru :)

Powstała na wyzwanie Szuflady gdzie bawimy się w folklor :)


Jagna jest królicą uwielbiającą Discozajc, bieganie po polach, turlanie się w łanach zbóż i ogólnie wiejskie klimaty. Zdrowe rumieńce, zaróżowiony nosek i "krzepka" postura zdradzają Jej swojskość. I wydoi co trzeba, i nagotuję jadła dla całego stada, i przy sianokosach pomoże zakasając za galoty brzeg spódnicy i biorąc się za widły jak niejeden królik :)
Po prostu przaśna z niej królica...
Bezpośrednia, wesoła, prosta w rozumowaniu i bardzo mądra. Nie ma dla niej szarości. Jej zdarzenia mają albo białe albo czarne odcienie, choć cały świat dookoła jest kolorowy jak jest ubranie :)


A kolorków na siebie nałożyła szczodrze :)
Biel, żółty, czerwony w wielu odcieniach, a wszystko w wesoły deseń - oto Jej styl.
Suknię ma zwiewną, wesołą jak Ona sama. Do tego dużawy kapelusz i nic Jej więcej do życia nie potrzeba.

***

Poohatka, Gopsta i Kachna w komentarzach do poprzedniego wpisu zostawił mi zaproszenia do zabawy "Lubię". Mam więc napisać 10 rzeczy przeze mnie lubianych, co też czynię..
Lubię
- kochać każdą komórką ciała moją słodką Kinię. Bez niej nie byłabym tym kim jestem
- szyć, co odkryłam całkiem przecież niedawno, a co na prawdę daje mi wiele satysfakcji
- pielęgnować tradycje, szczególnie ważnych dni - np świąt, stwarzając swój niepowtarzalny styl rodzinnych chwil
- wiedzieć, że nie jestem sama na świecie, że ludzie są dobrzy, kochający i bezinteresowni. Pozostali mnie nie interesują i szybko wymazuję ich z pamięci.
- być nagradzana za swoją pracę, wiedzieć, że komuś się coś co robię podoba. Jestem pod tym względem próżna. Uwielbiam dowartościowanie i to samo staram się dawać innym.
- czuć we mnie tę moc przenoszenia gór. Gdy mi jej brakuje czuję się do niczego, w pełni uzależniona od innych i jak taka wielka niemota...
- mieć poukładane życie. Kiedyś byłam roztargniona, idąca na żywioł, zapominalska i bez skupienia. Teraz wiele rzeczy mi zostało ale dzięki poukładaniu - głównie dzięki Kini czuję się bezpiecznie, pewnie i wiem, że nie zgubię się w życiu mimo wszystko ;)
- moje kwiaty, moją Kamę, moją rodzinę i wszystko co jest moje za to, że jest moje
- bardzo wiele rzeczy o których jeśli zaczęłabym wspominać, na pewno zabrakłoby miejsca w tych 10 regulaminowych punktach..
- i przede wszystkim, oprócz oczywiście punktu pierwszego lubię siebie :)

A do zabawy zapraszam hmmm
choć pewnie niektóre z Was już brały udział w zabawie...

9 komentarzy:

  1. I nic Jej wiecej do zycia nie potrzeb!!! Jagna boska! Powodzenia w "szufladzie"

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna jest.Dziekujemy za udzial w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna, idealnie ogarnięty temat wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna królica w cudnych, cieplutkich kolorach i jaka robotna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest:)Dziękujemy za udział w zabawie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu... prześliczne te Twoje króliczki :)) strasznie mi się podobają :))
    Pozdarwiam,
    siostra decou-galeryjki,
    a i do zobaczenia na festiwalu ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza , fajna interpretacja tematu. Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza króliczka ubrana folklorystycznie :))

    Dziękujemy za udział w szufladowym wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...